لیزر برش فلزات مدل GS-2513

این دسته از ماشین ها جز آخرین نسل ماشین های برش لیزری محسوب میگردد که به جای استفاده از لیزرهای نسل  CO2 که دارای گاز مصرفی بالا و هزینه نگهداری سنگین است مورد توجه و استفاده صنایع گوناگون قرار گرفته است.در این لیزرها بجای استفاده از co2  از لیزر فیبری استفاده میگردد که با توجه به طول موج لیزرهای فیبری برش انها نسبت به برش معمولی دارای راندمان ۷ برابری میباشد.

مزایای این دستگاه نسبت به روش های سنتی دقت و سرعت بالای برش است.همچنین کم هزینه بودن این ماشین در مقابل ماشین آلاتی نظیر پلاسما و واتر جت و .... باعث برتری این محصول است.

این دستگاه ها در سه دسته بدنه مختلف ارائه می گردد:

 از دیگر مزایای این ماشینها عرض برش کم و آلودگی های کمتر ناشی از برش فلز است که میتواند ورق با ضخامت بالا را  با دقت و سرعت بالاتر به راحتی برش دهد و تمامی این مزایا باعث پایینتر درامدن قیمت قطعه تولیدی میگردد.

صنعت قابل اجرا

این ماشین ها به طور گسترده در انواع صنایع فلزی مانند برش انواع فلز؛ساخت ظروف؛لوازم خانگی؛تجهیزات اشپزخانه و حمام؛تبلیغات؛کابین های برقی؛قطعات خودرو؛ماشین الات و تجهیزات؛سخت افزارها و لوازم الکتریکی؛لوله های فلزی و حفاری کاربرد دارند.

موارد قابل اجرا

برای برش ورق های فلز از جمله فولاد؛استیل ؛آهن؛آلومینیوم؛برنج ؛ورق گالوانیزه؛مس؛تیتانیوم و ...

داده های تکنیکی

قدرت W500، 700W، 1000W، 1500W، 2000W، 3000W، 4000W، 4000W ؛300W؛250W
میزکار  دستی یا میز اتومات  بنا به نیاز مشتری (سایز استاندارد 130 در 300)
مصرف برق بسته به توان لیزر (لیزر۷۰۰ وات حدود ۱۰ کیلو وات)
ولتاژ کار(منبع تغذیه) 380 ولت 50 و 60 هرتز
سیستم خنک کننده آب

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>