دستگاه واترجت

 دستگاه واترجت دستگاهی موثر و مفید در نظافت صنعتی است که کاربرد فراوانی دارد. در این دستگاه ، موتور پر قدرت آن میتواند آب معمولی را به آب پرفشار تبدیل کند که این خود عامل نظافت در دستگاه واترجت است.
دستگاه واترجت طراحی بسیار ساده و در عین حال دقیق و ظریفی دارد و تمامی قطعات مصرفی آن قابل جداسازی ، تمیز کردن و در صورت لزوم تعویض است. دستگاه واترجت با کارایی بالا در زدودن هرگونه آلودگی از سطح اجسام موثر است. دستگاه واترجت مقاوم در برابر شوکهای الکتریکی است و طول عمر بالای دستگاه واترجت از دیگر محاسن آن است.
دستگاه واترجت دستگاهی نظافتی مهم است. عملکرد دستگاه واترجت به موتور آن وابسته است. هرچه قدرت موتور دستگاه واترجت بیشتر باشد ، دستگاه موثرتر است.
دستگاه واترجت صنعتی با پاشش آب موجب نظافت میشود پس پمپ دستگاه واترجت یکی از اجزای مهم آن است. کاربرد دستگاه واترجت در تمامی صنایع وجود دارد. بنابراین دستگاه واترجت مناسب دستگاهی با کیفیت است که قدرت پاشش بالایی دارد و بر همین اساس قیمت دستگاه واترجت بسته به عملکرد آن متغیر است.
انتخاب درست دستگاه واترجت صنعتی باید با توجه به بسیاری از مسایل صورت گیرد. بنا به کاربرد مورد نظر این انتخاب میتواند از بین دبی و فشارهای مختلف دستگاه واترجت صورت گیرد و همچنین میتواند تعیین کننده خرید دستگاه واترجت آب گرم یا سرد شود.

دستگاه واترجتدر 7 مدل مختلف در مدلهای آب سرد و گرم
طبقه بندی بر اساس قدرت موتور،میزان فشار،درجه حرارت آب خروجی و راندمان کاری
دارای قابلیت شستشو و زدودن آلودگی و جرم های سخت بوسیله فشار قوی آب
ساخت کمپانی IPC PORTOTECNICA ایتالیا
نکاتی که باید در انتخاب یک دستگاه واترجت مناسب در نظر گرفت عبارتند از :
1 - حجم کاری مد نظر جهت شستشو
2 - نوع برق مصرفی در دسترس جهت تامین برق دستگاه
3 - میزان درجه حرارت مورد نیاز جهت زدودن آلاینده ها

 

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>