لیزر جوش فلزات مدل UW-300A

یکی از کاربردهای نو پای لیزر در ایران جوش لیزر میباشد.جوش لیزر به علت کیفیت و دقت بالا و تنش حرارتی پایین در بسیاری از صنایع کاربرد دارد.

این دستگاه ها در سه رده کارگاهی کم کارکرد ؛پرکار کارگاهی و جوش های مخصوص جهت انجام جوش های مربوط به طلا و جواهر هستند.

در مدل کارگاهی قطعات از قطعات با کیفیت متوسط انتخاب میشود و به منظور کاهش قیمت تمام شده ماشین یک سری از آپشن های کنترلی جهت کنترل فرایند خوردگی لیزر دراین ماشین ها حذف گردیده است.همچنین در این ماشین ها عمدتا لیزر خروجی بدون فیبر ارائه میگردد.

در دسته دوم ماشینها تمامی قطعات از برندهای معتبر انتخاب گردیده و سیستم های کنترلی پیشرفته جهت کنترل فرایند خوردگی در لیزر مورد استفاده قرار میگیرد.این لیزرها عمدتا با قیمت بالاتر و با فیبر نوری میتسوبیشی ژاپن ارائه میگردند و توانایی کار در شیفت های طولانی تر کاری در کارخانه را داراست.در این ماشینها از سیستم کنترل فیدبکدار استفاده میگردد و با نتیجه کار در تمامی محصولات تولیدی یکسان میباشد.

دسته سوم این ماشینها لیزرهای دستی جهت انجام انواع فعالیت های جوش در کارهای مربوط به طلا و جواهر است.مزیت استفاده از این لیزرها جوشکاری های بسیار ظریف و حساس در ضخامت های بسیار پایین نقره و طلا میباشد زیرا روش های سنتی عمدتا برای جوشکاری های خیلی حساس سرعت و توانایی کافی را دارا نمیباشد و برای فلزاتی مانند طلا باعث تغییر عیار طلا میگردد در صورتی که در لیزر تمامی این موارد قابل کنترل میباشد.

در کنار این ماشینها انواع سی ان سی ها و ربات ها بنا به نیاز مشتری قابل ارائه میباشد که در تمام این قطعات برندهای معتبر جهانی تهیه میگردد و برای خط تولید مورد نیاز مشتری باز طراحی میگردد.البته مدل های عمومی سی ان سی نیز برای این ماشینها تعبیه گردیده که به کمک آن میتوان انواع کارهای موردی را در 4یا5 محور بصورت روشG-code teach انجام داد.

مزایا

جوش لیزر نسبت به جوش های سنتی هزینه سرمایه گذاری اولیه بالاتری میخواهد ولی هرینه جوش تمام شده نسبت به روش های قبلی پایینتر میباشد.

از دیگر مزایای جوش دقت بالا,تمیزی و یک نواختی جوش و مطمئن بودن جوش از لحاظ پارامترهای تستی جوش است.همچنین جوش لیزر به علت تماس بالاترین کیفیت جوش را در سطح کار ایجاد میکند و در بسیاری از موارد اثار تخریبی ناشی از جوش بر روی قطعات جوش خورده در جوش لیزری بسیار کمتر است.

موارد صنعت قابل اجرا

به طور گسترده ای در حمل و نقل هوایی، هوا فضا، جواهر، ابزار پزشکی، الکترونیک، فرآیند مکانیکی، صنایع خودرو؛صنایع حرارتی و تجهیزات اشپزخانه استفاده می شود. مناسب برای استیل؛ طلا، نقره، تیتانیوم، فولاد ضد زنگ و فلزات غیر همنام نزدیک بهم

داده های تکنیکی :

مدلUW
انرژی تنها پالس 100J
طول موج 1064nm
قطر نقطه کانونی 0.1MM 1.2MM-
حداکثر. توان خروجی 300W
استفاده جوشکاری pricise، نقطه جوش
مشخصات:
بسته بندی استاندارد: موتور اصلی و سیستم فیبر ورودی خروجی؛
فیبر ورودی و خروجی سیستم: قادر به پیکربندی 4 راه در اکثر؛
قادر به مطابقت سیستم نظارت CCD؛
قدرت لیزر حداکثر: 300W
حداکثر قدرت لیزر: 100J
عمق جوش m. از فولاد ضد زنگ ورق 3m
فرکانس پالس: 1-300HZ
مصرف برق دستگاه: 12KW.
منبع تغذیه: 380V / 3 فاز / 50Hz است
حالت خنک کننده: آب خنک کننده.
نوع فیبر: میتسوبیشی GI / فیبر SI

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>